ברוכות הבאות לאתר של זלדי – היעד האולטימטיבי להפעלה חלומית, כי ככה עושים שמח!

תמיד רציתי להעניק לכולן ולתת להן את האפשרות לחוות עולם של התרגשות ריקוד ושמחה. ריכזתי עבורכן רכזות, מנהלות, מורות ונשות חינוך יקרות, את מגוון ההפעלות והאטרקציות שיש למותג של זלדי להציע לכן מתוך מחשבה עליכן שתוכלנה לסגור את ההפעלות על הצד הטוב ביותר וברמה הגבוהה ביותר שהבנות יהנו ולא ישכחו את ההפעלה לעולם ולא יפסיקו להודות. ההפעלות שלי מועשרות באביזרים חדשניים שלא נראו כמותם בארץ ומשאירות חותם בלתי נשכח גם בהעצמה הרגשית של הילדות/נערות. כיום, בעזרת מגוון ההצעות הרחב שלנו להפעלות שישאירו אתכן מחייכות מאוזן לאוזן אנחנו בסיעתא דשמיא נהנים להוביל את עולם ההפעלות וההרקדות החרדי לגבהים חדשים. תדמייני למשל את הרפתקת הקפיצה של מזרני הקפיצה הייחודיים והמרווחים שלנו, הגדולים בישראל, המשתרעים על פני 100 מ"ר מרשימים או את מאות נעלי הקפיצה החדשניות של זלדי ותביני כמה האטרקציה שפעם היה צריך ליסוע עד אליה, יכולה היום להגיע עד אלייך!

אבל ההתרגשות לא נעצרת שם, יש לי חלום להגשים את החדווה הפנימית של כל אחת ואחת במפגשי ריקוד האולטרה שלי, לייצר חוויות שלא ישכחו ולא להפסיק לרגש אפילו לרגע אחד.

וזה לא הכל! לאחרונה השקתי את המחנה דאנס (הקאמפ דאנס), הכוכב העולה בעולם ההפעלות, שם, ליום שלם של פעילויות מגוונות, מלוות בסרט חינוכי ומאושר ע"י נשות חינוך, מכונות שתייה ואוכל טעים אנו יוצרים מתחם אטרקציות מדהים בשטח שלכם. כך שבאמת יהפכו את החוויה לבלתי נשכחת, נוחה ומשתלמת במיוחד.

ולסיום, אני לאחרונה נרגשת במיוחד עקב השקת בית הספר של זלדי להכשרת מפעילות מקצועיות, כך שאת הידע, המקצועיות והכישרון שחנן אותי בהם הקב"ה אני יכולה להעביר הלאה, לעוד ועוד בנות שיוכלו לפרנס את ביתן בשפע, בקלות ובשמחה כאשר הן תקבלנה את כל הכלים לכך ואף הכשרה אמיתית בשטח.

שלכן, זלדי – כי ככה עושים שמח!

לפתיחת הצ'אט
שלום,
כיצד אוכל לעזור לך?